Korespondencja


Dziennik korespondencji pozwala na ewidencję korespondencji otrzymanej oraz wysyłanej. Dla danej korespondencji istnieje możliwość przydzielania działów odpowiedzialnych za potwierdzenie przyjęcia korespondencji. Osoba odpowiedzialna za obsługę sekretariatu w automatyczny sposób może wysyłać z dziennika korespondencji przypomnienia e-mail do pracowników w celu potwierdzenia dokumentów wprowadzonych do obiegu.

Podstawowe funkcje - Dziennik korespondencji

  • Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Kategoryzacja dokumentów przychodzących i wychodzących
  • Przydzielanie korespondencji poszczególnym działom w celu potwierdzenia przyjęcia
  • Podpinanie załączników pod korespondencję
  • Współpraca z urządzeniami skanującymi
  • Skanowanie seryjne dokumentów
  • Tworzenie korespondencji seryjnej
  • Tworzenie wysyłek seryjnych
  • Wydruki korespondencji, kopert, książki nadawczej
  • Prowadzenie spraw
  • Wysyłanie e-maili z powiadomieniem o konieczności potwierdzenia dokumentów

Zarządzanie bazą danych


Dołożyliśmy wszelkich starań, by zarządzanie wielotysięczną bazą danych nie sprawiało jakichkolwiek problemów. Wprowadziliśmy szereg ułatwień, które pozwolą utrzymać porządek bazy danych. System Sekretariat pozwala na tworzenie dowolnych grup kontrahentów oraz oznaczanie kontrahentów jako nieaktywnych. Kontakty o określonych parametrach z łatwością można odnaleźć przy pomocy zaawansowanych filtrów.

Podstawowe funkcje - Dziennik korespondencji

  • Współpraca z wydajnymi bazami danych Microsoft SQL
  • Import kontaktów z zewnętrznych baz danych
  • Przydzielanie praw dostępu do poszczególnych kontrahentów
  • Szybkie, bardzo efektywne wyszukiwanie kontrahentów

Co zyskujesz


Dziennik korespondencji to sprawdzony sposób na usprawnienie działania firmy. Dzięki niemu korzyści odnoszą nie tylko pracownicy firmy ale również jej klienci. Dokumenty elektroniczne są zdecydowanie łatwiejszym materiałem do pracy, niż te tradycyjne. Pozwalają one na śledzenie ruchu dokumentów, w każdej chwili można sprawdzić gdzie znajduje się dany dokument oraz jakie prace były na nim wykonane i co trzeba z nimi jeszcze zrobić.


Galeria

  • Dziennik korespondencji
  • Korespondencja otrzymana
  • Powiadomienia email
  • Pocztowa książka nadawcza